Warunki dostawy

Dostawa na terenie Polski

Wszystkie zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska.
Dostawy odbywają się na terenie całego kraju w dni robocze (poniedziałek–piątek).

📦 Stawki za przesyłkę (Polska)

Akcesoria oraz zamówienia do jednej rolki folii (do 15 kg) – 30 zł

Dla zamówień obejmujących minimum dwie pełne rolki (30 kg) dostawa realizowana jest bezpłatnie.

Terminy dostawy na terenie Polski

  • Folie bezbarwne, matowe i przyciemniające: realizacja zamówienia w ciągu 1–3 dni roboczych od zaksięgowania płatności.
  • Folie kolorowe: realizacja na indywidualne zamówienie, orientacyjny czas dostawy to około 14 dni roboczych. 

Dostawy na terenie UE

Wysyłki na terenie Unii Europejskiej realizowane są za pośrednictwem DPD.
Koszt dostawy naliczany jest wagowo:

  • 1 rolka folii (15 kg) – 15 EUR,
  • 2 rolki folii (30 kg) – 30 EUR,
  • 3 rolki folii (45 kg) – 45 EUR,
  • każda kolejna rolka doliczana proporcjonalnie (15 kg = 15 EUR).

Terminy dostawy na terenie UE

Dostawy na terenie UE realizowane są w terminie od 3 do 7 dni roboczych, w zależności od kraju docelowego.

Dostawy poza UE

Wysyłki poza Unię Europejską realizowane są na indywidualne zapytanie.
W celu ustalenia kosztów i możliwości transportu prosimy o kontakt mailowy shop@rivashield.com

Warunki Zwrotów

  1. W naszym Sklepie obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotów, co oznacza, że Klient ma 14 dni od otrzymania Towaru, aby zażądać zwrotu, bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów. Zwrot Towaru możliwy jest po uprzednim skierowaniu do Sklepu pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Aby zainicjować zwrot, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem adresu shop@rivashield.com. Zwracany produkt wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu, należy odesłać na adres: Ludwika Rydygiera 8/19, 01-793 Warszawa.
  2. Zwrot/ wymiana materiału możliwa jest jedynie przed aplikacją, uszkodzenia powstałe w transporcie, a zgłoszone po aplikacji nie będą uwzględnione. 
  3. Stosowanie preparatów mających na celu wzmocnienie kleju folii jest równoznaczne z utratą gwarancji na produkt i brakiem możliwości jego zwrotu. Wszystkie preparaty tego typu mogą uszkodzić warstwę kleju na folii.
  4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  5. Aby zakwalifikować zwrot, towar musi być w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą odrzucenia zwrotu.
  6. Istnieje możliwość zwrotu tylko pełnej rolki folii z wyłączeniem towarów przygotowanych na indywidualne zamówienie Klienta, które obejmują: kolorową folię PPF, folię ciętą na metry, folię z naniesionymi formatkami.
  7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  8. Sklep zwraca środki do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  9. Sklep nie przyjmuje zwrotów w przypadku nadania przesyłki za pobraniem.
  10. Sklep nie przyjmuje zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego).


W razie pytań dotyczących zwrotów skontaktuj się ze Sklepem za pośrednictwem adresu shop@rivashield.com.